.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم استاندار مازندران ؛
خانه تکانی در حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است .
خانه تکانی در حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران

به گزارش شمال نیوز، علی اکبر عبدی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک جای خود را به « محمد مهدی خناری » داد که در سوابق خود سطوح مختلف مدیریتی از جمله ریاست اداره مسکن و شهرسازی شهرستان های قائم شهر ، سوادکوه ، جویبار و سیمرغ را دارد   .  

 

مهدی انگوران دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز جای خود را به « فرهاد عسگری » داد که شهردار بابل و جویبار و یک دوره در همین مسئولیت از سوابق او بشمار می رود .

 

« یزدان کرد » هم که پیش از این بخشدار مرکزی نوشهر بود و ریاست بنیاد مسکن این شهرستان را نیز در سوابق خود دارد جایگزین علی اصغر احمدی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری مازندران که روز گذشته استعفای خود را از این سمت به استاندار داده بود شد .

همچنین شنیده شده تغییرات در این حوزه لغو گردید و همچنان علی اصغر احمدی بعنوان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری در این این سمت مشغول به کار می باشد.

 

این تغییرات در حالی صورت گرفت که با وجود مدت طولانی از تودیع علیخانی از معاونت عمرانی و حضور احمد توکلی در این سمت اما هنوز این معاونت با سرپرستی اداره می شود .

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 آبان 1402
تغییر اصلیه و و ثانی و تیم وارداتیش مورد انتظار مردم استان شهید پرور و جریان انقلابی ست
انشاله که نزدیک باشد این اتفاق مبارک
نا شناس 16 آبان 1402
معاون با اون موضوعات هنوز هست؟؟؟اقای رییسی گشت مدیرانت کو کجاست؟؟؟مازندران از بی صاحابی رنج میبره..فکری به حای این دیار بکن سید خدا
نا شناس 16 آبان 1402
وقتی معاون عمرانی اصلاح طلب باشد انتصاب ازاین بهترنمیشه که همفکران خود را تعویض کرد آن هم ازطیف خودش
نا شناس 16 آبان 1402
درسیل اخیر منطقه غرب مازندران از استاندار بگیر تا همه مسولین حضور داشتن وپیگیری روند جزییات خسارت بجز مدیر کل جهادکشاورزی نبودند. انگار این جوان دانشگاهی تازه به منصب رسیده در خواب لالایی بسر می برند. که چندروز از زمان وقوع سیل به بخشهای مختلف درشهرستانهای عباس اباد ،چالوس ، نوشهر ،نور سوادکوه و بابل ...خسارت سنگین خصوصا بخش کشاورزی وارده گردیده کسی احوال تولیدکنندگان بخش کشاورزی را سراغ نگرفته است و خبر ندارد که از آنها چه می گذرد. مدیرکل جوان در گشت گذار و نشست های غیر ضروری بسر میبرد حالا هرچه میخواهد بر سر کشاورزی و کشاورزان که گرفتار سیل زدگی و خسارت دیده بیاید. شاید بعدا از خواب غفلت بیدار بشوند که چقدر اسیب و خسارت وارد شده است.
نا شناس 17 آبان 1402
نیروهای انقلابی باید پای کار باشند
نا شناس 17 آبان 1402
مدیران انقلابی
ناشناس 17 آبان 1402
باسلام واقعا معاون عمرانی قوی نیروهای قوی میخواهد .انتصاب آقای کردوآقای خناری را تبریک میگویم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.